רופא מומחה בכירורגיה של הפה הפנים והלסתות הינו בעל נסיון עצום בטיפולים פשוטים ומורכבים כאחד בחלל הפה הפנים. החל מטיפולים אסטתי בעיוותי פנים, שיקום לסתות לאחר טראומה מורכבת ועד טיפול מורכב בשיניים כלואות או גידולים בלסתות.
בחירה ברופא מומחה היא תעודת הביטוח שלכם כי הטיפול יבוצע בצורה המקצועית והנעימה ביותר ועם יכולת התמודדות אל מול סיבוכים או מקרים חריגים בדרך. 
לא. במדינת ישראל בדומה לשאר מדינות העולם לא מוכר ולא מוגדר תואר רופא מומחה להשתלות שיניים. ההגדרה של "מומחה להשתלות" אינה מאושרת כלל בישראל ואף אסורה בפרסום על פי חוק.
קיימים מספר אירגונים ואגודות ברחבי העולם אשר שמו לעצם למטרה לבסס ולהחדיר את נושא השתלים הדנטליים. רמת ההכשרה ואיכות הידע הנרכשים בחלק מהמוסדות המוזכרים אינם נתונים לשום פיקוח או בקרה מצד מוסד ממשלתי או אקדמאי כלשהו. ברוב המקרים מנפיקים מוסדות אלו תעודה על סמך קורס או התנסות קצרה מאוד בת מספר שעות.
לשם השוואה, תוכנית ההתמחות בכירורגיית פה ולסת היא תוכנית הכשרה אינטנסיבית הנמשכת 5 שנים מלאות (!) ונלמדת במסגרת בית חולים מרכזי תחת בקרה של משרד הבריאות והמועצה האקדמית של ההסתדרות הרפואית. לא ניתן בשום צורה שהי לדחוס לקורס בין כמה שעות את כל הידע והנסיון שנצברים ב-5 שנות התמחות .
"לעקור? או לא לעקור את שן הבינה?" התלבט המלט במחזהו של שייקספיר. ואכן, גם אנו הכירורגים מתלבטים לא אחת בשאלה. במקרים בהם השן עששתית ורקובה או במקרים בהם השן גורמת לכאב או מחלת חניכיים מקומית ההמלצה לעקירת שן הבינה ברורה ומובנת מאליה, אך מה ההמלצה במקרים בהם אין שום כאב מאיזור שן הבינה? התשובה אינה חד משמעית ושונה בכל מקרה ומקרה בהתאם למספר גורמים שונים. בין הגורמים המשפיעים על קבלת ההחלטה לעקירת שן הבינה ניתן לציין את מנח שן הבינה בפה, גיל המטופל והמצאות תהליך פתולוגי בשן או סביבה.
עקירת שיני בינה היא אחת מהפעולות השכיחות ביותר שמבצע כירורג פנים ולסתות. במרבית הגדול של המקרים אין הצדקה אמיתית לבצע את הטיפול במסגרת בית חולים ציבורי גם במקרים בהם יש קירבה רבה של השן לעצבים או לסינוסים. .
עקירת שן בינה המבוצעת בידי רופא מומחה מחוץ לבית החולים זהה לעקירה במסגרת בית החולים ויכולה להתבצע תחת הרדמה מקומית, טשטוש או הרדמה כללית במידת הצורך.
עקירת שן בינה בידי רופא מומחה מנוסה מקטינה את הסיכוי לסיבוכים אפשריים ותאפשר לכם לעבור את הטיפול בליווי אישי ובנועם.
הפרעה בתפקוד מערכת הלעיסה (Temporomandibular disorder) היא מצב שכיח מאוד באוכלוסיה ומושפעת ממספר רב של גורמים והרגלים. אפשרויות הטיפול מגוונות ומותאמות לאופיו של המטופל וצרכיו. טווח אפשרויות הטיפול נע בין טיפול שמרני, פזיוטרפיה ועד לטיפול תרופתי ואף הזרקה של תרופות ומרפי שרירים ישירות לשרירית מערכת הלעיסה.
שיקום שיניים מחוסרות בעזרת שתלים דנטליים הוא טיפול נפוץ מאוד בשנים האחרונות. לצערנו אנו נתקלים במקרים רבים בהם נכשלים שתלים עקב העדר הקפדה על שלבי הטיפול לרבות העדר הכנה ראשונית טובה.
נקודת הפתיחה בשיקום מחדש במקרים בהם נכשלו שתלים היא מורכבת יותר ומצריכה גישות טפוליות מתקדמות ויצירתיות וכן ניסיון וידע בהכנת הלסת לשתלים.
לייעוץ בנושא אפשרויות השיקום בעזרת שתלים או הנצלת שתלים קיימים פנו למרפאתינו.
מרבית פוליסות ביטוחי השיניים המונפקות על ידי חברות הביטוח הגדולות בשוק ("דקלה" "הראל" "מנורה" "פניקס"), מאפשרות למבוטח לגשת לרופא שיניים פרטי, שאינו מופיע ברשימת רופאי ההסדר, לקבל טיפול שיניים בתשלום ובהמשך להגיש תביעה פרטית לחברת הביטוח לקבלת החזר כספי חלקי או מלא על הסכום ששולם. מסיבות מובנות, סעיף זה אינו מודגש בחוזה הביטוח ומוצנע, אך כצרכנים נבונים זכותכם לקבל את מלוא ההטבות שפוליסת הביטוח מאפשרת. מצב דומה מתרחש בפוליסות ביטוחי רכב שם יש אינטרס לחברות הביטוח להפנות מבוטחים למוסכי הסדר לביצוע טיפול ברכב במחיר השתתפות עצמית נמוכה יותר. בעל הרכב יכול לפנות לכל מוסך גם שאינו ברשימת מוסכי ההסדר, ואינו כפוף לתכתיבי חברת הביטוח, ולקבל טיפול ברכב בהשתתפות עצמית מוסכמת וידועה מראש. בכל מקרה בו הנכם זקוקים לטיפול כירורגי מומלץ להסתמך על המלצות חברים ומכרים ולא לפעול בהכרח לפי רשימת רופאי ההסדר שכן ברוב המקרים הנכם חופשיים לבחור את הרופא המטפל ולקבל השתתפות בטיפול מחברת הביטוח.